1. Vaša prva asocijacija na pojam "ocjenjivanje"!
(možete napisati ili nacrtati odgovor u ovaj prostor)
2. Je li Vam pojam "ocjenjivanje" podnošljiviji u ulozi Vas kao nastavnika ili u ulozi Vas kao učenika?
3. Navedite barem tri svoje vrline u postupku ocjenjivanja učenika (zaokružite ponuđeno, dopišite!
* objektivan/na sam u ocjenjivanju
* pravedan/na sam u ocjenjivanju
* smiren/na sam tijekom ispitivanja, čak i kad učenici pokazuju neznanje
* umijem dobro izrađivati ZOT-ove
* kriterij mi je dosljedan tijekom cijele godine
* redovito primjenjujem različite načine ocjenjivanja
* ________________________________________
* ________________________________________
* ________________________________________
4. Navedite barem tri svoje "mane" u postupku ocjenjivanja učenika:
* ocjene upisujem u zbornici
* neodlučan/na sam u izricanju ocjene
* teško upisujem petice, rijetko pohvaljujem
* podliježem pritisku učenika i "savjetima" kolega
* _______________________________________
* _______________________________________
* _______________________________________
5. Što biste željeli promijeniti /naučiti u procesu praćenja, vrednovanja i vođenja učenika tijekom ovog polugodišta?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Što biste željeli promijeniti od sutra u svom načinu praćenja uspjeha učenika (zaokružite, dopišite):
* ništa